zondag 13 juli 2008

Ridicuul!

Ja, het laatste weekend van oktober en het eerste van november sta ik opnieuw op de planken! Niet op deze maar kom.. Het is het gebaar dat telt he ;)

Dit weekend een filmmarathon gehouden.. Welja, we zijn naar de videotheek geweest gisteren om 18u en we namen 5 films mee, waarvan ik nu al 4.5 films heb gezien! Nu die laatste maar half aangezien mijn broer hem toch niet zo denderend vond en ik meer zin had om wat naar muziek te luisteren ;-)

De titels van de films waren, the number 23, the butterfly effect 2, the breed, blood trails en unrest.
Voor elke film één nabeschouwingswoordje dan maar..

The number 23 : Freaky gewaagd, een kleine appreciatie naar mijn niet-favo-acteur Jim Carrey, goed gedaan vent!
The butterfly effect : teveel seks.. Het gaat om the butterfly effect.. Niet om de voortplantingsdrang.. Denk dat de producer toch een verkeerde titelkeuze maakte..
The breed : hondsdol! Niet slecht voor een dozijnfilm!
Blood trails : heb ik nog maar half gezien dus.. Halfgoed ;-) De moord met de fiets is wel origineel! 't Hoeven niet altijd kettingzagen en dergelijke te zijn!
Unrest : Dozijnfilm, niet denderend!

Enfin, het waren geen slechte.. In de toekomst wens ik nog A Pan's labyrinth opnieuw te zien en The Return..

Morgen alweer werkendag en dit keer juist geteld, nog 32 werkdaagjes te gaan! Ik verlang in feite wel al tot ik terug naar Kalkoen ga.. Zin in zon! Dat is mijn motto.. Zin in zon.. Want 't begint hier wat tegen te steken, dat deprimerende weer..

DVNO !

Geen opmerkingen: