zondag 10 augustus 2008

Bzzzzz...

Wat een jewelste!

Zoals beloofd, het relaas van het alomgekende festival DRANOUTER! FOLK DRANOUTER that is!


Wel.. Het begon allemaal op die beruchte donderdagavond 31 juli omstreeks 21u.. Het tuffende gele kikkermobieltje raasde over West-Vlemsche wegen richting Dranouter.. Welja eerst richting Mullebeke om Liesie op te pikken!
Aangekomen in Mullebeke reden we samen, elk in onze auto, richting Dradranouter! Het begon alvast héél erg goed.. BLIKSEM, HAGEL, SNEEUW, REGEN, STORT.. Mits wat dichterlijke overdrijving van mijn kant.. 't Weer trok op nix!

En in dat weer moesten wij dan nog onze tent opzetten he.. Eerst die tent gaan halen, die namelijk aan de gans ANDERE kant van't dorp lag.. Jupla! We moesten nog naar de infobalie om onze medewerkersbandjes te gaan ophalen en zo onze tent ook te weten zetten.. AMAI !

Om 12u30 uiteindelijk kunnen beginnen met de tent opzetten.. In de donkere kille nacht, en ja, opeens begon het wéér te stortregenen, een tent opzetten in STRONTregenweer, das ook geen lachertje ze! Maar ze stond er tegen 01u15.. Was ik blij dat die tent er stond, ik ben mn pyama in gesprongen en ben gaan slapen.. PIJNLIJK!
Want de volgende dag begon alweer om 7u aangezien onze shift om 8u begon, 's morgens kwamen we te weten dat de eigenlijke shift maar om 10u begon.. BALEN!

Het was voor de rest van't weekend ontzettend aangenaam, met wat regen, met wat gewaai, met wat artiestjes, met wat frietjes, pizzaatjes, chineeskes... Noem maar op! Véél dranouterbandjes ook weliswaar!

De week daarop was bijzonder vermoeiend.. Ai ai, dan maar proberen uit te slapen maar dat lukte niet al te goed.. De dinsdagavond ben ik gaan ontspannen in de cinema.. X-Files gezien, was niet extreem goed maar niet slecht ook niet!
Donderdagavond kwamen de oudjes een dagje Brxl doen, gaan eten in Little Asia 's avonds, ontzettend lekker!

Vrijdagavond pendelde ik dan maar voor de verandering van Brxl naar Oostende waar ik de tram op huppelde richting Middelkerke, twee tantes van mij verblijven daar nl. momenteel. De éne in haar caravan en de andere in een gehuurd appartement. We hebben wederom het ganse weekend lekker gegeten, lekker genoten van de mooie zee en van de innerlijke rust!

Maar ik kan niet ontkennen dat ik nog steeds een beetje moe ben ;)

Vanavond ga ik nog een beetje rusten voor de werkdag morgen.. De week (ietwat korter weliswaar) begint weer.. Vier daagjes streven vooraleer het weekend is, want dit weekend trek ik met een drietal vriendinnen richting Spijkenisse in Holland, super he!

Ik zal wel voldaan zijn na al die weekends ;) Alhoewel ik weeral uitkijk naar onze reis naar Turkije en onze citytrip.. STaat nog niet helemaal vast maar kom, ik wil'm wel doen!

Ciaoooo!

Geen opmerkingen: