maandag 28 juli 2008

Better Been Quicked !


No, No! Not better been Quicked, just a regular old-fashioned BBQ!

Nu moet ik wel zeggen dat ik zaterdag wat overdreven heb qua stress ivm het weer.. Het bleek een schitterende dag te worden (resultaat : ik ben verbrand!!!) en het regende zelfs niet die namiddag.. Vanaf klokslag 15u (toen de gasten arriveerden) tot klokslag 3u scheen de zon.. Wel ongeveer toch ;-)

Het was reuzeleuk! What did we do? Wat stond er op't programma? Wel..

Voornamelijk zien wat er uit de lucht viel, géén regen natuurlijk maar gewoon leuke dingen.. Eerst trotseerden Lies en ik onze Dranouter-tent die we dan maar eens uit elkaar en in elkaar staken, het LUKTE! Dus.. Ik denk toch wel dat het ons zondagavond ook wel lukt.. Want uit elkaar halen is nu éénmaal NIET moeilijk!

Daarna kwam er een vriendelijke meneer langs met een zwembad.. Hadden de mannen daar dan alweer plezier in om DAT in elkaar te flansen, en 't is nog goed gelukt ook.. Het staat er momenteel nog steeds en ik heb er zondag ook een lekker plonsje in gepakt! Kwestie van de hete zonnestralen te trotseren! Hjiet dat was!

We hebben natuurlijk ook gegeten en gedronken.. Weliswaar véél te véél (vooral van dat laatste) véél te véél witte wijn en mojito (waarvoor dank aan barmeid Natasja!).. Ie was superlekker waardoor er ook te veel van geconsumeerd is :-D
Dat heb ik de dierbare zondag mogen bekopen.. Ai ai ai!

Maagomwentelingen en allerlei andere dansjes kwamen tot stand!

Maar op deze maandagavond leef ik nog en voel ik mij nog steeds super-EVE!

Tot één dezer, en anders tot na DRA DRA DRANOUTER!

-x-

Geen opmerkingen: