zaterdag 30 augustus 2008

Verlof, congé, vakantie, time off, vacances, holiday, vrije tijd, ferien...


Noem maar op.. Alle woorden omschrijven mijn 'time of the year'!

Het is verlof voor mij.. Vanaf maandag 1 september (als alle kiddies opnieuw op de schoolbankjes zitten) mag ik met mn lui gat in de zetel ploffen en NIETS doen! *YEA*

Voor de rest is vorige week onze citytrip naar Lisboa geboekt, van 6 februari 2009 tot en met 9 februari 2009! Jeej! Ik ben wel blij da'k nog es een stadje in Europa ga onveilig maken en voornamelijk ontdekken.. Je kan nooit genoeg van de wereld gezien hebben!

Over de lingerie.. Super jong! 'k Heb mij daar een setje gekocht, allez twee infeite maar da tweede mag ik pas volgende week gaan halen.. Echt een superleuk ding, een witje met kottekes en een zwartje, hetzelfde maar ja in de twee normale bh-kleuren :)

Turkije, dat is voor binnen een weekje, dan vliegen we richting Antalya om te genieten van ons verwachtende zonneke! Die zal er dit keer zeker zijn :) Ik kijk ernaar uit!

Voor de rest wat zijn de plannen?

Gisteren was't mosselsouper van Natasja haar werk, lekkere mmmmmossels gegeten mjammie!
Dan daarna ben'k nog eentje gaan drinken met de toneel-dudes en -dudettes!
Vanavond ist etentje van Elien haar Bday bij haar thuis.. Eerst ga ik nog een kuiske placeren bij mijn meme thuis en dan zal't wa relaxen worden in de zon vermoed'k of als de zon verdwijnt, onder de zonnebank, mn huid beetje gewend laten worden aan de zonnestraalkes ;)

Zondagavond = DIEDJIES-time! Ball masqué in Venice wordt het, white white white snow! 'k Heb er zin in!

De maandag ga ik alleen shoppen, es zien wat ik allemaal nog nodig heb voor Turkije en dat in huis halen.. En dan eventueel de woensdag nog extra dingen halen met la mama ;-)

Dinsdag ist officiële waregem koerse dag en dan gaan fien en ik op't middeplein naar de hinnikskes gaan zien! En gokken maar ;-)
Woensdag ist dan shop-inhaalslag plus 's avonds toneelrepetitie, die was blijkbaar ni ingerekend in't schema maar blijkbaar zijn ze nu veranderd van gedacht en gaan ze het toch doen.. Ben blij want zo maak'k nog eentje extra mee! En dan de vrijdag nog eens repetitie, alles van't eerste deel maar aangezien ik de week erna er ni ben, moet'k nu mij fors inzetten ;-)
Donderdag ist tandarts + zonnebankdag.. Tandarts zie ik minder goed zitten, niet in feite ;-)

Vrijdag dus toneel en valies maken! En na't toneel trek'k richting Bassevelde om dan samen met Kim en Sara richting luchthaven te rijden, yiihaa!

HOLIDAY HERE I COME!!!

Geen opmerkingen: