zaterdag 23 augustus 2008

What to do to-day!?


Welll...

Neen ik ga niet op reis vandaag.. Maar ik ga wel een reisje boeken vandaag! Een citytrip naar Lissabon dankzij ons teerbeminde wekelijks plezierboekje F... ;-) (ik weiger reclame te maken e!)

Wel Fien en ik trekken voor haar huwelijk nog eens op een meidentrip richting Lissabon en natuurlijk moeten we gebruik maken van de mooie voordelen die de wereld ons biedt ;-)

Daarna trek ik richting het lingeriewinkeltje in't dorp om een zonnebankske te placeren en ook voor een nieuwe garderobe uit te kiezen en mss zelfs een nieuwe bikini.. We zien wel wat er uit de bus komt en wat ons aanstaat.. ;-)

Ik heb mij ooit es twee setjes van Marie Jo l'Aventure gekocht en amai, dat is nogal eens een droom zeg! Dus we gaan es vlug zien of er iets nieuws te kopen valt, en mss iets klassieker als mijn twee vorig gebloemde schelpjes!

Enfin, ik zie het helemaal zitten.. Vanavond staat er nog niet helemaal vast wat er staat te gebeuren..
Ofwel wordt het

* cinema naar The Dark Knight gaan zien
of
* avondje uit
of
* avondje thuis..

Ben er nog ni helemaal uit hoe actief ik wil worden vandaag, en hoeveel zin ik heb om een avond weer weg te gaan, want zo ne keer thuiszitten zonder limiet om in uw bed te kruipen zoals de ganse week (als ge tenminste uitgeslapen wilt zijn) das ook wel es tof ze! ;-)

Nog 5 daagjes werken en dan congé!
Nog 14 dagen en dan vliegen we richting Turkeyyy!

Geen opmerkingen: