zondag 28 september 2008

De drie dingen des leves!


1. Toneelrepetities vormen een muur rondom mij.. :) Een ware versterkte burcht!

2. Reizen wordt een onderdeel van m'n leven..

3. Sterk+zijn, de dieperik in..

= 1 Toneel ja. Even kijken op www.toneelvrienden.be, het is een ware overrompeling opnieuw, om de rol te leren, om alles perfect tot in de puntjes te doen en dus de regisseur te behagen, wat de laatste weken niet goed lukt, wat leidt tot een ware frustratie.. Me no likie!

= 2 Reizen ja, je doet het graag of niet he.. Ik was nog niet vertrokken naar Turkije of ik had al een citytrip naar Lissabon geboekt in februari 2009. Liesie is nog niet hélemaal terug in de belgische sfeer of we praten al over een citytrip naar Londen in december 2008 en over een heuse reis in het najaar 2009. Je kan dus al raden dat mijn ganse lichaam popelt om vaste plannen te hebben.. Maar lissabon en londen zien er wel héél goed uit! Dus laat ons hopen dat het positief mag evolueren.. Enfin neen, ik hoop niet, ik ben dat ZEKER!

= 3 Ja, het was een raadseltje omdat ik weiger merken in deze blog te verwerken.. Wel toch expliciet ;-) Maar ze zitten reeds diep.. Even kijken op de nieuwssite. Voor een nieuwe nieuwsflash!
Enfin vanavond is een verdict gevallen en het is dus duidelijk pompen of verzuipen, en 't is pompen geworden..

Allright, ik wil maar even zeggen dat puntje drie ook een héél serieus stuk van m'n leven is.. Want werken, dat doe je nu eenmaal grotendeels voor jezelf, en ik geniet er wel van :-)

Ciao world :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

1) Misschien moet ik dan toch eens komen zien.
2) Ge zou mij beter es in u valies steken.
3) Uiteindelijk zal het wel allemaal goedkomen... of te wel ben ik naief.

Eve zei

Jah..

1. ZEKER DOEN!

2. Mijn valies bevat voornamelijk kleren, wat dus wil zeggen dat er hélemaal géén plaats meer is voor andere spullen (noch mensen) ge zult dus zelf met mij een reis moeten boeken ;)

3. Het komt wel goed, daar zijn ze toch mee bezig ja, maar er is wantrouwen, nooit fijn natuurlijk.. Enfin zolang ze mij nog vertrouwen ist goed!

° Huppelmuisje ° zei

Hé meissy,

Bedankt voor je lieve woorden, op een dag als vandaag betekenen die heel veel.

Ja, ben toch blij dat ik van de schoolbanken af ben en in de echte wereld sta .. als ik die stagiairs van bij ons op t'werk es bekijk :)

Dikke sjoen en hoor je nog wel
Britney