vrijdag 19 september 2008

East, west, home BEST ! ;-)

Yes.. Ik ben in feite wel al een tijdje thuis van Turkije maar de inspiratie ontbrak mij nog wat om een gans verslag neer te pennen.. En natuurlijk is het werken weeral aan de orde dus dat is ook mede de oorzaak van het uitblijven van een relaas!

Nu, een reisverslag..

Vrijdagavond 5 september 20u30 : stipt de toneelrepetitie begint.. Repeteren, repeteren, wie z'n best doet zal het leren.. Sjoelala!
Om 23u00 die avond vertrek ik richting Deinze om Kim op te pikken (de eerste reisgezel) om dan rond middernacht in B**********de aan te komen om ons Sara op te pikken.. Allez niet op te pikken want daar wachten we nog tot (zaterdag 6 sept) 2u30 om te vertrekken richting Zaventem!
Om 3u55 stipt stopt de auto voor de deur van de luchthaven en heffen we onze valiezen uit de auto.. Rol rol richting incheckband, valies weg, tot in Turkey!

om 4u30 zijn we onze last kwijt en gaan we ontbijten.. Mmmm éclairkes, njammie!
Om 5u00 huppelen we richting de incheckbalie van het vliegtuig en twintig minuutjes later tsjeezen we al richting het vliegtuig.. Zonder hobbels en turbulentie landen we dan rond 10u in Turkije! WARM maar WARM! Hop bus in, en hop hotel in! (dit neemt toch een kleine 3u in beslag) vanaf dan wordt het zonnen.. en zwemmen.. en cocktails.. en JOEHOE!


zondag 7 sept : zonnen, zwemmen, cocktails, joehoe!
maandag 8 sept : zonnen, zwemmen, cocktails, joehoe!
dinsdag 9 sept : zonnen, zwemmen, cocktails, joehoe!
woensdag 10 sept : zonnen, zwemmen, cocktails, joehoe!
donderdag 11 sept : zonnen, zwemmen, cocktails, joehoe!
vrijdag 12 sept : zonnen, zwemmen, cocktails, joehoe!
zaterdag 13 sept : 5u30 (belgische tijd) TRIINNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG opstaan!

Dan richting Belgica gevlogen, véél turbulentie, brrrr me no likie!
En dan om 15u00 plat op de grond, yiihaa, home sweet belgica!

zondag was't kermis.. Jippie maar ik zat nog wat met 'restjes' van Turkije dus mn maag wou niet goed mee, ook de maandag had'k dan een LEUKE afspraak met de tandarts, bijna gans m'n tand uitgeboord maar enfin, ik leef nog ;-)
Dinsdag was het dan opnieuw werkendag en kan je geloven dat ik daar serieus moest aan wennen? Echt man... Ni normaal ;-) Maar enfin ondertussen was ik tegen woensdagavond toch ingewerkt en dan was't alweer een opleiding van 2 dagen voor mij in't verschiet, da was wel verrijkend, heb er véél uit geleerd en nu aan mij om dat te gebruiken e al die vergaarde kennis ;)

Enfin, ik heb een nachtje op hotel doorgebracht dankzij mijn lieve werkgever.. Echt fijn was dat, tv'tje aan, glaasje wijn in de hand.. Mmmmm! Zalig!

En nu weekend, thuis.. Yes!

Geen opmerkingen: