vrijdag 17 oktober 2008

Miep!

Yes..

Het is vrijdagavond en het is géén toneel.. Eindelijk eens repos!
Mai mai...
Vooruitzicht : maandagavond, dinsdagavond, woensdagavond, vrijdagavond, zaterdagavond, zondagavond, woensdagnamiddag, donderdagavond, vrijdagavond, zondagavond TONEEL!

Kan je geloven dat het weer zo snel gaat en dat het er binnen twee weken weeral op zit.. Dan vallen we weer in dat zwarte gat en zien we weer sterretjes! *

Ook al is't behoorlijk zwaar, de combinatie werk-toneel, toch doe ik het graag! En ik denk dat ik er mij ieder jaar toch zal laten door leiden..
Net een flesje champie gekraakt, mm lekker!

Ja, de week is voorbij , ik ben zo blij dat het weekend is! Damn!
En ja, er is zoveel op til.. Zovéél, maar ik ga er nog niet veel over zeggen, is precies een déjà-vu, toen ik nog maar net een contract had getekend bij mijn favoriete bank, allez, vooraleer het was getekend, wou ik ook nog nix verklappen.
Wel nu is er ook nog niets getekend dus ga ik ook niets verklappen!

Maar ik kan al één ding zeker zeggen : ik ga NIET veranderen van werk ;-)

Er hangen andere dingen in de lucht.. Maar weet niet of het voor binnenkort of later is.. Dus geduld! :)

Ciaoo en tot op de planken! -x-

Geen opmerkingen: