donderdag 23 oktober 2008


Yes. Reeds 3 repetities achter de rug.. En nog 3 voorstellingen te gaan deze week..

Gisteren was 't generale, en tot IEDERS verbazing vonden alle mensen die kwamen kijken het echt een mooi toneel.. Bizar want de spelers kregen er al een *raar* gevoel bij en vreesden dat het niet goed zou zijn.. Idem dito!

Nu het waren drie helse avonden, maandagavond was het de hel.. 't Sloeg tegen, niemand zat in z'n rol en ik begon nog serieuzere twijfels te krijgen over het slagen van ons stuk dit jaar.. Maar dinsdag vloeiden de zinnen al beter over onze lippen, 't bleek toch al wat beter te zijn en we werden beter en beter..

En dan woensdag, zonder zeveren! Het ging echt goed! Ik was tevree!
Maar ik moet zeggen da'k wel serieus moe ben, 6 uur elke nacht slapen is voor mij net ietsje te weinig, maar... Niet getreurd, ik ga dit weekend genieten van ons toneelstuk! Ik zie het helemaal zitten, ik ga er hélemaal voor gaan!
Vrijdag, bijna volzet, zaterdag bijna volzet, zondag, bijna volzet.. We mogen dus trots zijn op onze kaartenverkoop! Toch spannend voor de reactie van 't publiek!

Nu ik hier de regels aaneenkleef, begint het toch wat te kriebelen ter hoogte van m'n navel..
*kriebellllllls*

Morgen om 17u hoop'k thuis te zijn en dan wordt het nog ff STRESS! Om dan volop te gaan rushen om mij klaar te maken voor de drie aaneengesloten opvoeringen.. 't Wordt echt spannend en leuk.. 'k Kan bijna niet geloven dat het reeds een jaar geleden is, precies of het Duiste oorlogvoeren is nog maar een dag geleden!

Dit jaar wordt het ten huize of ten hotelle van "De 7 kabouters" gespeeld.. Een hotelletje, die ooit (?) betere tijden heeft gekend.. Of toch niet?!

Ik ben Grietje Zandberg, and proud of it!

Tot op het toneel ! -x-

1 opmerking:

° Huppelmuisje ° zei

Hela,
Bedankt voor je leuke berichtje op die van mij ... t'is nen verslaving als nen ander zeker, dat lezen :o) Ben er helemaal verzot op en lees toch zo'n 5 boeken per maand. Heb m'n blogje wat nieuw leven ingeblazen door er een soort van bibliotheekje van te maken. Anders altijd dat geleuter over t'werk en de liefde :o)

Dikke proficiat met je leuke toneelvoorstelling
bye bye xjes ... Britney