zaterdag 22 november 2008

Hup, hop, hak, tak...


Van de hak op de tak ermee..

Even een relaas van de afgelopen week.. Mmm!

ILT 15/11
Druk, we kwamen aan rond 21u30.. Drukte van jewelste, 100, 1000en mensen die reeds stonden te drummen om binnen te geraken.. Eens binnen bleef het overal drummen, de blue room, de red room, de yellow room.. OVERAL! De wc's, de bonnetjes.. Zelfs in de lounge lagen, zaten, slingerden er mensen op de grond.. 't Was me dit jaar net iets te druk.. Dus ik vrees dat het voor mij de volgende keer zal 'passen' worden.. No more ILT for me.. Tenzij de line-up ZO goed is natuurlijk ;-)

Appa
't Stulpje is gemeten.. Nu nog even wachten.. De papieren zijn binnen bij meneer de notaris, nu wachten tot hij mij opbelt om een datum vast te pinnen om de akte te tekenen.. Ondertussen staat er al één meubelshopdag op de planning en dat is 6 december, dan komt de lieve sint bij mij langs ;) Maar het ganse 'geheel' van mn appa zit toch al in m'n hoofd dus.. Beginnen maar!

Job
Ja, dat is afgelopen, allez niet de job maar het examen van de job ;) Allez 't was niet echt een examen want dat klinkt zo 'definitief' in de oren he.. 't was De Beproeving ;) Maar ik heb geproefd en 't smaakte! Mmmm! Geslaagd dus ;-)

Ibis
Donderdagavond nachtje doorgebracht in 't Ibis te Leuven Centrum... De Max! Superkamer, met tv, met wifi (had wel geen wifi apparaat mee maar kom ;)) met superdeluxe douche, met een superbed.. En slapen maar! Want ja, als ik in Leuven overnacht moet ik maar om 7u30-8u opstaan om op tijd in de opleiding aan te komen.. Supah! Volgende week donderdag staat er mij daar nog een nachtje te wachten.. Echt gesjellig!

Movienight
Gisterenavond, movienight @ Kinepolis Kortrijk.. Lekker griezelen.. Het leek ons een goed idee, die film leek ons gewoon geschikt om op vrijdagavond te genieten van ontspanning ten top..
"
Frankrijk, begin van de jaren '70. Lucie, een meisje van tien, die enkele maanden geleden verdwenen is, wordt dwalend op de openbare weg teruggevonden. Haar lichaam werd mishandeld maar er is geen spoor van sexueel misbruik. Lucie is getraumatiseerd en gehuld in stilzwijgen. Ze wordt geplaats in een ziekenhuis waar ze bevriend raakt met Ana, een meisje van haar leeftijd. Vijftien jaar later. Er wordt gebeld aan de deur van een gewoon gezin. De vader doet de deur open en Lucie staat voor hem met een jachtgeweer. Ze schiet, overtuigd dat ze haar beulen teruggevonden heeft."
Zeg nu zelf.. Voor een "horror" fanaat lijkt dit toch echt wel een normaal verhaal, zelfs met meer thrillerkantjes dan horror dus ik dacht.. Let's give it a go!
NOOIT meer! Ik heb op een bepaald moment echt misselijk gezeten op mijn comfortabele Kinepolis-zetel.. Het was zo erg, we zaten met 10 mensen in de zaal, dat 20% van de zaal opeens weg was door de gruwelijkheid van het ganse plaatje.. Het was overdréven.. Kelen oversnijden, armen opensnijden, handen afkappen, mensen ontdoen van hun huid.. BRRRR! Ik ben een persoon die graag goeie horror ziet, maar erover is erover..
Ik wacht nu vol spanning op Quarantaine.. Een film die vanaf 10 dec in de bioscoop te zien is..

Weekendinvulling
Wel.. Dit weekend, 't is voornamelijk in het teken van mn broer dat het weekend komt te staan.. Het is namelijk zn 14e verjaardag en dat vieren we vanavond!
Volgend weekend zijn mn oudjes op reis en dan is the place all to ourselves.. Want broer blijft ook thuis.. Dat wordt lekker op't gemaksje! Yippie!
En dan zijn we weeral december en staat er vanalles te gebeuren, een quiz, een trip naar Londen, een shopuitstap naar Ikea, Weba, Top Interieur... Een gezellig avondje nix doen, een toneeltje bezichtigen, kerstmis, oudejaar.. Voor je't weet is't jaar om.. En ist.. NIEUWJAARSDUIK ;-)


CY!


Geen opmerkingen: