zaterdag 15 november 2008

Kronkels!

Flaming hearts.. Dat wil zeggen dat het weer naar goeie jaarlijkse gewoonte tijd is voor de pumping beats in Flanders Expo! Flanders is going willlddd!

Het is tijd voor I Love Techno ! Yes.. En we trekken met een heel klein bendeke ernaartoe.. Genieten, opsnuiven van die sfeer die elk jaar opnieuw aanwezig is, het belooft toch weer een leuk feesje te worden, strax nog een dutje doen!


Daarstrax ben ik nog even langs het appa geweest, afmetingskes genomen.. Uitstrekken die meter en meten maar!
Alle afmetingen staan nu mooi genoteerd op mijn papierke en nu wordt het gewoon tijd om eens te gaan meubel-hunten.. Winkels afschuimen, kijken vergelijken, wat past, wat niet? En dan kiezen!


Dan heb ik nog eens goed nieuws... Want, we are going to LONDON! Het weekend van 19 dec treinen Liesie en ik naar Londen, we gaan ze daar es een belgisch poepje laten ruiken, hihi!
Ja, opnieuw een city verkennen.. Ik heb hem al es bezocht maar.. Nooit met vrienden dus het is toch een uniek kantje se! Yippie!


En dan is er nog een bibberend kronkeltje aan deze blog.. Ik mag er nog niet teveel aan denken maar toch ben ik ermee bezig.. Ik heb woensdag namelijk een examen op't werk, net zoals bij de sollicitatieprocedure moet ik woensdag 3 gesprekken (ipv 1 bij sollicitatie) gaan voeren, rekening houdende met alle zaken die we tot nu toe geleerd hebben en zelf ondervonden hebben.. Heel erg spannend dus! Ik zit al met de poepers.. Joyyy!

Allez tot de volgende, dus wrsch tot de uitslag van woensdag.. Ik gok op *geslaagd* :D Daar hoop ik eveneens ook op!

-x-

Geen opmerkingen: