zondag 2 november 2008

Trippel trappel..

De laatste stappen op het toneel-wandelpad worden gezet.. Getekend in het zand, worden de laatste zinnen gezegd, de laatste woorden vol emotie uit de kelen gegooid..

Het is een genot en evenzeer een verlies, voor de laatste keer vol overgave de mensen in het publiek ontroeren met je eigen interpretatie van de persoon die je moet vertegenwoordigen met de spotlights op je gericht..

Daarmee wordt ook het hectische hoofdstuk van de afgelopen weken/maanden achter mij gelaten en kan ik eindelijk terug de slaap hervatten en vol frisse moed en een uitgeslapen kop mijn werk hervatten, opnieuw full energy forwards!
Ik moet zeggen dat dat ook wel beter is, dat uitgeslapen gevoel is weer eens welkom in m'n leven ;-)

Daarnaast komt wel dat er weer héél véél energie in een ander facet van 't leven kan gestoken worden.. Maar later deze week meer daarover, eerst wil'k de ultieme zekerheid.. Tenslotte, de mensen die het moeten weten, weten het al ;-)

Om nog eens te leuteren over 't werk ;-) Daar gaat alles wel goed, momenteel ben ik halftime adviseur en halftime onthaalmedewerker, afwisseling en boeiend.. En dan nog af en toe een opleiding die moet gevolgd worden, maar we zijn bijna aan het einde van het opleidingstijdperk, toch van de eerste stormloop.. Dan hangt het af van de weg die ik zal inslaan en dan wordt er weer een gans buffet opleidingen voorgeschoteld..

Nu nog even vooruitblikken op de spannende tijden die we tegemoet gaan..
Eerst en vooral denk ik dan aan mijn reisjes.. Mjam!
En natuurlijk ook de andere leuke uitstapjes die we plannen met de vrienden, uitgaan, cinemake, etentje.. Nieuwjaar is er ook weeral bijna, de geschenkslijstjes zullen weer volop de ronde doen en we zullen weer met big smiles de pakjes in ontvangst nemen ;-)

Yippie!

Geen opmerkingen: