zaterdag 6 december 2008

How I feel... Today.. Tonight.. To-always!


Ja, zo voel ik mij.. Schitterend!

'k Heb het toch véél precies, dat'k mij zo voel.. Geluk-kig!

Gisterenavond was het KWB-quiz in Desselgem.. Jeej. Met het toneel trotse spelers trokken we richting jongensschool en gaven we het beste van onszelf.. Die hersens pijnigen.. Die grijze massa gloeiend heet in ons hoofd.. En het resultaat mocht er zeker en vast wezen! 4e plaats van de 19 deelnemende ploegen.. Net naast het podium maar.. Toch héél goed! Bravo kornuiten!

Vandaag was het plan eerst te gaan kuisen, dan een nieuwe pc kopen, dan meubelhunten, dan toneelkijken en dan slapen.. Kwestie van toch nog iets 'normaal' te doen :-)
Wel het is een beetje in de war gebracht en tot nu toe zijn we al gaan pc's hunten.. En we hebben er eentje mee, allez we hebben een scherm, een pc en boxen! Mmmm.. Een lekker beestje die pc, en wat een scherm.. 22 inch.. Wow! Precies een TV man! Ik vergelijk natuurlijk met onze mini 15 inch waar ik nu naar kijk terwijl ik dit verhaaltje neertokkel.. Ook de snelheid waarmee alles zal verschijnen op ons nieuw zweefpctje, njammie!

Strax moet ik dan natuurlijk nog gaan kuisen en ik ga ideetjes opdoen om meubels te kopen.. Damn, wat heb ik zin om die computer in elkaar te puzzelen.. Yesss! Jammer dat ik vandaag geen tijd meer heb.. Moest dat stoem toneel nu niet vanavond zijn ;-) Enfin met wat chance is het zo afgrijselijk slecht dat we met de pauze vertrekken en kan'k er mij toch in smijten! Yippie! Enfin, anders wordt het uitgesteld tot volgend weekend, en dan wordt het DE VISTA-queeste! Ben es curieus.. Kijk er al naar uit ;) Kan ik mij weer volledig *nerdish* laten gaan ;)

Morgen Winterpret in Brxl !

* * *

Geen opmerkingen: