dinsdag 31 maart 2009

I wouldn't wanna be..

Anywhere else but HERE!!!

Maar binnenkort wordt het T-here.. :)

En dat is in mijn eigen stulpje, mijn appartementje, mijn trots!

't Krijgt vorm, 't heeft ondertussen al kleur.. Bruin/grijs in de living, om met een zwart lederen salon en een grijs/bruine eetkamer een geheel te vormen..
Bordeaux-paarse slaapkamer om dan met lichtere kleuren van kasten, bed en accescoires ook één te worden..

't wordt een mooi plaatje, en mn terras, my pride.. Tja, dat wordt mn eigen leuke plaatsje in de zon! als de zon erop zit natuurlijk ;)maar in de zomer zal dat zeker géén probleem vormen :)

Voor de rest is het volop werken natuurlijk, arrrrbeiten! Met de trein reizen doorheen W-O en Brabant, dagelijks.. En eigenlijk, met het zonneke in mijn smoeltje, is da wel prettig wegdommelen.. Zaaaalig!
Aangekomen in Waregem schuif'k dan mn opendakje open.. En dan zwieren de haartjes in de wind en ist puur genieten!

Straks wegdommelen in m'n bedje, dat gaat ook weer ferm deugd doen!

Morgen mss nieuws van de chauffagist, dan weet ik hoeveel het 'grapje' mij gaat kosten.. Donderdag wordt het babysitavondje, en vrijdag cinema.. Allemaal relax, want naast al dat heen en weer geschommel moet er ook nog gestudeerd worden..

Yes! I'm gonna be ALLright!

;)

-x-

Geen opmerkingen: