maandag 13 april 2009

To move.. That is the answer! (part 1)

Na veel getrek en gesleur op vrijdag, zaterdag EN zondag, kan ik met een gerust hartje zeggen dat ik helemaal verhuisd ben naar mijn eigen stekkie!

Nu, er is nog wat werk hier die moet gedaan worden vooraleer alles picobello in orde is.. Maar, ik woon er nu tenminste..

Mijn eerste nachtje is gepasseerd en die verliep niet helemaal vlekkeloos, bij het neerlaten van mijn rolluiken, begon het allemaal vast te zitten en ik maar trekken en sleuren, GEEN beweging! Ik hield er dan maar mee op aangezien ik niet gans mijn blok wou wakker maken maar deze morgen merkte ik op dat er duidelijk iets in de weg zat.. Dus, nu weet ik hoe het oplossen; OEF! Ik dacht al nooit meer toegang tot mijn terras te hebben ;)

Vandaag zetten mijn ma en ik een stapje in de wereld, we gaan bloemen-shoppen.. Er is dringend wat meer 'leven' nodig in huis, plantjes, echte levende plantjes!

Enfin, ik heb er wel zin in!
Het is wel heel wat anders, zo kalm en rustig, zo sereen..

En als je eens zin hebt om te komen kijken, dan ben je welkom !

Geen opmerkingen: