maandag 2 november 2009

Live your life... :)

Yes.. Het is een statement als een ander, maar ik kan er mij vollédig in vinden.. Ik ben een gelukkeling!

Afgelopen weekend was een schitterend weekend vol toneelvoorstellingen en applausjes en lovende woorden.. Wat wil een mens méér?

Gisterenavond, om even te ontstressen en even niet aan de plankenkoorts te denken, ben ik een filmpje gaan zien.. Surrogates genaamd..
Het gaat over het feit dat elke levende mens naast zijn eigen lichaam ook een surrogaat ter zijner beschikking heeft, welk hij koopt in de winkel, zoals wij heden ten dage barbiepoppen kopen bvb..
De levende mens bestuurt als het ware het surrogaat en zijn verbonden via een chip.. Er is een gans beveiligingssysteem uitgedokterd waardoor surrogaat en levende mens volledig onafhankelijk zijn wanneer het surrogaat komt te sterven, nu blijkt één of andere idioot een wapen te hebben ontwikkeld om dat tegen te gaan.. En om alleman uit te moorden!

Nu het ganse verhaal is wel boeiend en het is stof tot nadenken.. Ik was al volop aan't dromen over hoe mijn surrogaat er zou uitzien ;-)

Deze morgen trokken we dan richting A'pen om naar de boekenbeurs te gaan.. Ik hield me kranig en zou niet overdrijven en geen geld door deuren en vensters smijten.. Zo gezegd zo gedaan, het was nog maar kwart na tien, de proxis.be stand en ik had al minstens 2 boeken gezien die ik zeker wou..
Wanneer we gans de weg hadden afgelegd, stapte ik buiten met 5 boeken en een héél grote smile op mijn gezicht.. !
Resultaat : De Vliegeraar, Waarom mannen vrouwen haten, Breaking Dawn, Een boek over daten ;) en een kadootje voor m'n allerliefste mama ;-)

Morgen weer paraat om 15h om de 'oudjes' te overspoelen met kunst, ons tonéél !

Ciaooo!

Charlotta!x

Geen opmerkingen: