woensdag 4 november 2009

Mannen.. Zucht ;-)

Ik ben dus na de boekenbeurs meteen in mijn boek gesprongen.. Het is natuurlijk nog niet uit want met het toneel, lukt dat wat minder goed..

Ik heb reeds 3 hoofdstukken verorberd.. Ik moet zeggen, het eerste verliep wat moeizamer, al de namen die op mij afgevuurd werden, al die informatie die nog één kluwen van vraagtekens was.. Maar uiteindelijk viel alles op zn plooi en ben ik beginnen genieten.. Ik geniet van de manier waarop hij de personen beschrijft, zowel uiterlijk als gevoelsmatig.. Je gaat er zo in mee..

Ik ben normaal meer een horror/thriller fanaat / lezer en niet zo voor detective maar dit verhaal houdt me wel bezig.. Dus als het mij blijft vasthouden, ga ik zeker nummer 2 en 3 halen en deze trilogie uitlezen..


Daarna is het aan de beurt van ofwel.. de vliegeraar, ofwel breaking dawn.. Ik twijfel nog wat mijn voorkeur geniet, maar ik zou héél graag het vervolg van Twilight te weten komen, dus misschien toch eerst even Breaking Dawn..
Het is bijna premiere van de 2e film van Twilight nl. New Moon! Jippie ;-)

Maar eerst nog wat andere filmpjes bekijken.. Wat staat er op't programma : This is it van Michael Jackson, 2012 en dan New Moon..

Voor de rest staat nog op mijn verlanglijstje : Carriers, Paranormal Activity.. :) Maar aangezien we nu afgesproken hebben met enkele vriendinnen om meer cinemabezoekjes te doen, gaat mijn lijstje al vlug inkorten ;)

Morgen opnieuw de laatste (jammergenoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!) rechte lijn naar de eindstreep van het toneel.. Ik ga nog 4 keer intens genieten en hopen dat elke avond weer vlekkeloos verloopt zoals tot nu toe is geweest..

Adiiiiiiiiiiios!

Charlotta!x

Geen opmerkingen: