zaterdag 21 november 2009

Nieuwe maan...


Man, man.. Wat een boeken, wàt een film.. Wàààààt een verhaal !

Ik krijg er maar niet genoeg van ;)

Gisterenavond was het dus zover en gingen we met z'n vieren de tweede film van de alombekende Twilight saga bekijken..
Ik kan u verzekeren, het was een BOM van een film.. Net zoals de eerste inslaat, heeft ook de tweede prijs..

Ik heb nu reeds alle vier de boeken gelezen, welja, de vierde daarvan moet ik nog 13 bladzijden lezen ;) en ik heb héél véél respect gekregen voor de acteurs.. Hoe zij die rollen neerzetten en er mij echt van overtuigen dat ik gewoon in mijn boek aan het lezen ben.. Ongelooflijk!
Ze zijn zo levensecht dat het soms moeilijk te geloven is dat dit alles niet bestaat :)
Als ik ooit ambities zou hebben in de filmwereld zou het toch zijn om gewoon zo'n zelfde prestatie te kunnen neerzetten, want zeg nu eerlijk, welke acteur droomt er niet van om zo'n talent te hebben en zo levensecht alles te kunnen verwoorden en tonen..

Nu aan dat positieve kantje komt er ook een negatief kantje kijken.. Die acteurs zullen eeuwig vergeleken worden met hun persoontje in de Twilightreeks.. Het is zo bekend over de hele wereld dat het onmogelijk is om het te negeren...

Nu is het aftellen tot 30 juni 2010.. Dan is het tijd voor Eclipse.. ;-) Nog maar 221 daagjes.. ;) *moehahaha*

I'll see you around!

Evelinax

2 opmerkingen:

° Huppelmuisje ° zei

Verslaafd jong, der is geen andere naam voor :D !! Hehe ..

Shame on me dat'k er nog niets van gelezen heb.

Xje !!

Eve zei

Ik moet het toegeven, ik ben wel verslaafd ja het is zo mooi.. Je kan je het onmogelijk inbeelden :D