zaterdag 14 november 2009

Ochtend.. Rood.. L I E F D E


Ik moet toegeven dat een mens tijdens een héél gelukkig vrijgezellenbestaan soms zou vergeten hoe mooi liefde kan zijn.. Gelukkig zijn er dan externe factoren die mij daar af en toe eens op wijzen!

Momenteel is dat het 4e deel van de Twilightsaga 'Breaking Dawn'... wederom een prachtig staaltje schrijverskunsten van onze dame Meyer..
De gedachte dat er ooit een einde aan komt, is toch wel 'confronterend' ;) Wel ja, dit is misschien een misplaatste term.. Nu ik moet toegeven, wanneer ik mij in een film/serie/boek kan vinden, en het komt abrupt tot een einde, kan ik dat bijzonder negatief ervaren.. Neem nu enkele jaren terug was er de 'bekende' serie Alias, over een undercover CIA agente Sydney Bristow die elke aflevering een nieuwe uitdaging moest aangaan.. Wel, na 5 seizoenen werd het ook plots afgeblazen en werd de laatste aflevering ingeblikt, weg ermee! Ik heb het gemist jaja! Maar je ziet, zovéle jaren later is er dan wel weer iets anders waar een mens zichzelf in verliest ;)

De twilightsaga is niet alleen een prachtig geschreven reeks maar onthult eveneens een liefde waar iedereen (volges mij dan toch) van droomt.. ONVOORWAARDELIJK! Een mens kan al eens lekker wegdromen bij het lezen van de zinnen en woorden die Edward aan zijn geliefde Bella toefluistert..

Komende woensdag 18/11 komt de tweede film in de cinema..

Héél toevallig ben ik op deze film gebotst.. Een vrije maandag wist ik niet meteen wat gedaan, ik besloot van thuis een filmpje te huren, na gezinsoverleg besloten we dat het Twilight zou worden, het was dan ook een héél bekende (en goed bevonden) film..
En ja, ik was VERKOCHT!

Ik spurtte de dag erna naar de winkel, deel 2 en 3 gekocht.. En meteen beginnen lezen, ja het was toch een beetje een obsessie ;) Wat dan het negatieve puntje is aan 'jezelf verliezen'.
Toen besloot ik van toch even te wachten met dat deel 4. Maar nu met de boekenbeurs moest mijn volharding eraan geloven.. Ik kocht het en toch kon ik eerst Stieg openslaan en lezen.. Maar Meyer wachtte niet langer..

Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar de 2e film, verdrinken in de mooi ogen van Robert Pattinson.. I feel like a 16 year old girl again..

HEMELS!!!

x

1 opmerking:

° Huppelmuisje ° zei

Hey !
Awel ik kan me perfect in je woorden vinden, ik vind het altijd een beetje 'afscheid' nemen wanneer een reeks ten einde komt. Daarmee dat ik het steeds probeer uit te stellen om de Stiegjes uit te lezen :D Ik heb nog niets gelezen van S. Meyer, shame on me.
Ik zal er echt in verandering in moeten brengen maar er wachten nog honderden boeken op mijn lijstje.
Maar De Zevende Hoofdzonde zal je wss. ook nie mis vinden als je van een beetje creepy-ness houdt :D

Bye xje, nog een fijne zondag