zondag 13 december 2009

Filmweekend!

Vrijdagavond-The Box.. Vrij teleurstellend vond'k hem.. niet spannend genoeg en wanneer het dan spannend was, dan was het verschrikkelijk uit-de-duim-gezogen.. Ze voegen een vleugje Sci-Fi toe en alles mag en alles kan op dat moment.. En op zo'n manier een film maken, vind'k niet correct.. Dan lijkt zelfs al het ONmogelijke mogelijk, zo verdwijnt de geloofwaardigheid en beseffende dat iets niet 'waar' kan zijn, maakt een film heel wat minder krachtig..





Zaterdagavond-Paranormal Activity...
Dit is zowat het beeld of het decor die als rode draad doorheen de film loopt.. De nachtelijke avonturen van het paranormale.. Wel ik vond eerlijk gezegd dat er nog meer 's nachts mocht gefilmd worden.. Het was wel behoorlijk spannend.. A la blairwitch..
Maar het idee erachter vind'k bij deze film wel wat beter en ook het einde vind'k nog net ietsje beter..
Goeie opbouw en superclimax.. Ik heb genoten :-)

Gisteren ben ik ook gaan xmasshoppen voor op kerstavond met het gezinnetje door te brengen.. Gesjellig! Ik doe het wel graag ja ;-)

En vandaag staat er ook heel wat op't programma, binnen een halfuurtje pik ik mijn oudjes op om te gaan eten in een klein restaurantje en dan om half vier word'k verwacht in Gent om op stap te gaan met de collega's.. :) Olé!

See you somewhere this week!x!

Geen opmerkingen: