dinsdag 15 december 2009

Gent... Van binnen en van buiten !


Jump jump jump.. zo plezant was ons uitje naar Gent.. :)

Het was zeker Gent van een andere kant bekeken se, hélemaal !
We startten aan de vrijdagmarkt.. Waar het eerst een zoektocht werd naar een parkeerplaatsje, ik vond al gauw een plekje in de parking van Vrijdagmarkt, ondergronds.. Vroem gefriemel toeter, piepppp.. En daar was mijn gedroomde plekje! Nr. 203 nét naast de uitgang.. Wat wil een mens meer he ;-) (wel ik kan gerust beginnen met wat ik op dat moment wou.. een dag van 25° bvb) ingeduffeld strompelde ik de trap op en daar wachtte mij al een collega op.. Wacht wacht, nog méér collega's, nog méér en nog méér..

Dan trokken we richting grafitti-straatje, oude gebouwkes, Veldstraat, Graslei, Korenlei, Gravensteen, Dulle Griet, Vrijdagmarkt.. DESSERT ! Mmmmmm, sjokomoes! Wat wil een mens méér.. Op dat moment wou ik niet veel meer ;)

Maar 't was lekker eten, leuk gezelschap alléén het weer kon wat warmer ;)

En dan maandagavond was het Kerstfeestje, het éne kerstliedje na het andere passeerde aan de revue en wij uit volle borst meezingen.. Ai ai, niet goed voor de oortjes van de luisteraars ;) Gelukkig zong iedereen mee en luisterde niemand echt naar de "zangers"..

Vanavond nestel ik mij gezellig in mijn zeteltje en kom ik er voor niets of niemand nog uit.. Het wordt een rustige week hier ten huize Evelina.. Maar dat kan ferm deugd doen ja!

Ik kan mij dan rustig voorbereiden op vrijdag.. Want dan ist ...............-quiz ;-)

Olé ola!

Adios!x

Geen opmerkingen: