zaterdag 26 december 2009


Het zit er weeral op.. Jammergenoeg, ik vind dit een prachtige periode.. Ik geniet er echt van om samen met de familie tijd door te brengen en met al dat lekkere eten natuurlijk.. :-)

Ook al lag ik om 22u reeds uitgeteld in mijn 'kribbe' ;) De week en de bacteriën hebben het lang uitgehouden om mij niet te overwinnen maar deden het dan toch..

Maar ik heb wel genoten van het moment :)

Dit weekend is nog maar van start gegaan olé.. En het is nu al méér dan geslaagd dus... :)
Vandaag vertrek ik na een ferme poetsbeurt richting Middelkerke met mn broerie.. Daar brengen we nachtje door op het appartement van m'n tante, met de familie natuurlijk he :)

Zondag trekken we terug richting het verre onderste puntje van W-Vl.. Om dan op maandag opnieuw aan de slag te gaan in Brussel ;-)

Yes... It's such a good winter ;-)

x

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Joepie, een blog update ! Leve kerstmis ? Ik heb heb slechts een kleine familie en geen partner. Tja, dan ben je goed de lul :)

Eve zei

Oh... Je maakt je leven zoals je het wil he ;)