zondag 31 januari 2010

Lege gedachten !


Eraan denken ging altijd gepaard met een afkeer.. Een gevoel van 'dit zou niets voor mij zijn'.. Maar na veel nadenken en veel over en weer gehobbel van gevoelens, emoties en andere 'bazaar' ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het toch ga doen.. Hoe gek veel mensen het ook vinden, dat net IK dit avontuur wil opzoeken maarja.. Het is nog een lange weg vooraleer het er is, nog een jaartje en je weet nooit waar ik dan sta in't leven..

Het is zoals deze weg bewandelen, want dat doe je ook alleen, daar wil je met geen luidruchtige jongerenbende wandelen natuurlijk.. Je wil gewoon de natuur ontdekken, jezelf ontdekken, één worden met de éne persoon waar je je ganse leven mee samen bent, dat ben je zelf :-)

En wat ga ik nu doen?

Ik zou héél graag volgend jaar alleen op reis gaan, neen, geen maand of week maar een citytripje met enkel me and myself to look after :-) en ondertussen ook neerpennen wat voor emoties mij allemaal bezighouden, ik heb opnieuw mijn schrijf-microbe te pakken en ik denk dat ik deze helemaal kan verder ontplooien door alleen te zijn met mezelf, oké dat ben ik op mijn appartement ook maar dat ben ik daar ganse dagen, dus die emoties zijn niet meer zo puur, zo uniek.. Ik wil ze ervaren in een compleet nieuwe wereld :)

Enfin, ik heb er wel zin in en wou dat het al zover was.. Maar eerst nog vanalles anders te beleven.. Volgend weekend bevind ik mij in Aywaille met enkele lieve collegaatjes, we gaan ons daar op en top ontspannen se! Yes, heb er zin in!
Dan trek ik eind februari richting De Panne met m'n gezinneke, daar zijn we vorig jaar ook geweest maar het wordt bijna een jaarlijkse traditie om er eens met la familia naartoe te gaan, en nu ik niet meer thuis woon, kijk ik er natuurlijk méér naar uit :-)
Eind maart staat onze trip naar Firenze erop! April wordt opnieuw de maand waarin ik met enkele vriendinnen diezelfde De Panne onveilig maak, olé :-) En dan is het wachten tot juni tot we naar Marokko trekken.. Enfin, ik heb er vollédig véél zin in.. Ik ontdek graag en ik geniet nog liever!

This is L.I.F.E(veline)

----YES----

3 opmerkingen:

Mojito-man zei

Hoi hoi !
Leuk, jij reist nogal wat af :)
Ik ben blij dat je je schrijfmicrobe terug te pakken hebt!
Veel plezier op de komende citytrips en ik ben al benieuwd naar hoe de citytrip op je eentje gaat verlopen !
Groetjes

Eve zei

Ik ook eerlijk gezegd, héél nieuwsgierig naar de toekomst :D olé

° Huppelmuisje ° zei

Haaaai !
Die Lisa Jackson heb'k al gelezen, jammer genoeg want die is steengoed eh'. Kzou haar blijven lezen ... maar deze keer graag es een ander boekske natuurlijk van haar.
Ik begin vanavond tussen mijn bubbles @ bad in Zusje van Camilla Lackberg.
Groetjes en sjoen!