vrijdag 22 januari 2010

Mor.. Mor... Mor... Gon we nor morocco? :)


Yes! De 2e reis ligt vast.. Marokkokokoko! Een 8daagse rondreis waarbij we een bezoekje brengen aan de keizerlijke steden! Olé :-)

Ik moet zeggen da'k er wel ontzettend veel zin in krijg.. Leukleukleukleukleuk!

Ik kom net terug van onze eigenaarsvergadering, héél plezant, boeiend maar ook soms 'botsend' :-) Ik ben officieel verkozen tot voorzitster dus vanaf volgend jaar mag ik gaan leiden.. Of was het lijden? ;-)

Morgen staat er wederom een goedgevulde dag voor de boeg, ik ga namelijk eerst een squashke placeren met ons Fieke. We gaan nog eens onze spiertjes forceren en er volledig voor gaan een uur aan een stuk. Op het werk proberen we ons ook fysisch te trainen door elke middag een 'stepke' te doen, ik probeer elke middag 10 minuutjes te steppen.. Nu het is géén immens inspannende beweging, maar ik beweeg weliswaar elke dag, which is GOOD !
Better than before :)

Daarna trek ik richting een winkel om de gordijntjes te observeren, kijken of er nog iets is dat mij aanstaat en ook voor plaids. Momenteel bestaat mijn zetel uit een kleurrijk schilderpalet van plaids die bescherming bieden tegen Sushi's klauwen.. Want soms durft ze wel eens.. Grr!
Ik had graag een harmonieuzer huisje gehad en daarom dus de keuze voor DEZELFDE kleuren van plaids, goed bedacht denk ik dan!

Daarna trek'k richting G E N T ! Waar ik afspreek met HOT marijke ;) mihihi, dat hoort ze niet graag se. Maar enfin, ik spreek er toch mee af, we gaan een eetje doen in Gent en wat lekker keuvelen, en in feite lekker dromen over opnieuw een reisbestemming.. Raar maar waar, het komt er weer van ! Maar we spreken nog af, wanneer, waar, hoe, wie, wat, waarom.. Jippie! I'm a travelfreak yes :-)

En zondag heb ik mijn broer beloofd om een AVATARreke mee te pikken.. Hij zegt dat het een goeie film is, heeft hem bekeken wanneer mijn moetje en ik naar MR Nobody zijn gaan zien.. En jammergenoeg had hij mij ook beloofd van te gaan en nu ik mezelf had overtuigd dat hij de moeite zou zijn, moest hij natuurlijk mee, o wee o wee :) twee keer naar dezelfde film.. Denk niet dat het hem wat kan schelen ;)

Dan herbegint de werkweek.. :-) Olé, elke week is een week dichter bij Florenceke :-) Jippieh !

Momenteel ben ik bezig in een boek 'De zevende doodzonde van Lisa Jackson'. Prachtig boek, in't begin wat pover geschreven vond'k maar.. Het boeit me wel, spannend van in den beginne en het blijft aanspreken, mooi mooi, ik geniet ervan.

De millenniums zitten er bijna op, nog ééntje, maar dat komt wel, na mijn andere boekjes :)

Meer nieuws.. L A T E R ! x

Geen opmerkingen: