zondag 4 juli 2010

Zomervakantie.. Zomerplannen..

Ook al ben ik dan geen student meer.. Ook al klinkt het begrip zomervakantie chinees in m'n oren.. Toch maak ik grote zomervakantieplannen!

Eerst en vooral ga ik Hasselt onveilig maken.. Waarom Hasselt? Omdat Gent gewoon te dichtbij huis is ;-) en omdat ik nog nooit in Hasselt ben geweest..
En dan gaan we eerst soldenshoppen, daarna een stapje in de Hasseltse uitgaanswereld zetten en dan slapen natuurlijk ;-)

Dan volgen de Gentse Feesten, kwestie van er een Vlaamsche vakantie van te maken, alle provinciale hoofdsteden bezoeken, elke dag tuffen met de trein naar Brussel, op bezoek in Gent, op soldenhunt in Hasselt.. Dan volgen nog...
Leuven! En daar ga ik een feestje houden met.. enkele mensen ;-) daar volgt het verslag nog van..

En dan gaan we ook eens over de grens, naar Holland, nl. De Efteling!

En.. Last but certainly NOT least ga ik naar de pukkelende pop ;-) in Hasselt opnieuw!

Olééé ;-)

Heb er zin in!

Geen opmerkingen: