zaterdag 17 maart 2007

amsterdam, I miss you



Ik heb er een prachtweek opzitten.. Ik voel mij momenteel wel een bloemzakske, het enige waar ik momenteel in staat ben is mezelf bewegen van de zetel naar de bureaustoel en meer energie bevat m'n lichaam niet..

Afgelopen maandag zijn we met een ganse bende vertrokken naar Amsterdam, een studiereis zoals ze zeggen.. 't Was echt superfijn, maandagavond gezellig italiaantje gedaan en stad wat verkend, dinsdagavond een lekker chineeske geplaceerd en weer gaan stappen, dan woensdag opnieuw den italiaan veroverd (een andere kerel dit keer ;)) en weer een stapke, de stapkes waren vrij talrijk moet'k toegeven, en dan donderdagavond ne griek ..
vrijdag langs mdme tussauds gedaan, da was ook zo massa's fijn.. echt de moeite!
Ik ben heel erg tevreden met de mensjes die mee waren en waarmee ik de week gedeeld heb, it was supah-fun!

danku allemaal! ;-)

groetjes

eveline

Geen opmerkingen: