zaterdag 24 maart 2007

één goeie zaterdag!


*geeuw*

Ik begin weer spontaan moe te worden als ik denk aan mijn thesis en wat er vandaag op mijn planning staat.. Ik heb graag wat afwisseling in mijn werken aan mijn thesis, maar aangezien thesis toch het grootste werk is, is het vooral dat dat mn planning invult..

Heb in feite wel héle leuke plannen in't vooruitzicht.. een deugddoende "vakantie" waarbij thesis AF moet zijn! en dan ook nog een verwendagje in die vakantie.. mmm, en dan nog zovéle dingen waar ik nu niet meteen op kan komen.. :)

Zou in feite vandaag graag eens een stapje in de wereld zetten.. In de winkel-wereld vooral.. Moet nog een kadootje kopen voor Fie en met wat hulp van mn mamaatje lukt dat mss wel.. Ik zal maar nog wat verder piekeren daarover zeker?

*mmm*
wel.. hopen dat mammie vlug thuis is, vlug gaat eten en nog zin heeft om ook dat stapje te zetten.. (al vrees ik daar wat voor!)

allright.. let's rock.. ik ga mn agenda nog eens bij de hand nemen en kijken wat ik kan doen..

zie je later!

eveline

Geen opmerkingen: