maandag 16 juli 2007

and I wish you all a good night... zzzz


Wat een nacht, wat een vet feestje, wat een koppijn nu! :-D

Met Mojito in de hand... En daarna met witte wijn.. En daarna niks meer! zwart voor m'n ogen.. Ik lag in mn bed ja ;-)

Amai, het was een superfeestje in Diedjies, 't was feestbestemming Acapulco (Mexico) en we hebben gedanst tot in de vroege uurkes.. Liesie en Saraa mn dance-chicks in crime!

Er liepen zelfs flamingo's rond.. Allez toch enen, en ne groten amai, en wat een KONT ! Niet te doen!
En dan kronkelden er ook slangen rond Lies haar nek! NIIIETTT normaal!

En nu ben ik kapot en bijna dood.. 'k Heb mn kopke laten hangen want het gaat niet meer ;-)
Maar.. volgende week, ewel he.. Ik moet werken maandag maar in feite wil ik ook wel naar Saint Tropez!! dilemmmmaaa!

Nu ben ik een beetje gek.. en ook een beetje heel erg moe, maar de gekheid zal wederom zegevieren.. Alleluja arrriiiiiiiba!

Adios ;-)

Geen opmerkingen: