donderdag 12 juli 2007

to shrek or not to shrek



That was the question.. Want momenteel hebben we de keuze gemaakt, gisteren zijn we naar Shrek the third gaan zien! Hi-la-riiiisch !

Amai, ik ben geen komediekijkster maar als het op Shrek (en nog enkele andere aankomt) dan kan ik gerust verzadigd geraken en zelfs lachen ;-)

De baby van Shrek waarvan ik dacht dat hij een grote rol zou innemen, deed dit ook maar niet zo letterlijk als gedacht.. Enfin, het was weer een trip vol leuke kleine grappige details!
Fien en Mathias, mn medefilmreizigers, konden dit enkel beamen!
Daarna nog even langs bloomingdales gegaan om iets te drinken en al gauw was het middernacht.. En aangezien mijn twee medekompanen vandaag moeten werken, besloten we maar naar huis te gaan!
Ewel.. Ik heb ervan genoten mensen, thx!

Op naar de zon, op naar het weekend, op naar Acapulco! (thema in Diedjies wel te verstaan ;-))

Ciaoooo!

Geen opmerkingen: