donderdag 19 juli 2007

we shine and sparkle at the same time

Crazy things are about to happen..

Wow, maandag mij dan toch nog laten overhalen om met een houten kop naar de kasteelconcerten te gaan.. damn, wat een leven... dan dinsdag terrasje gedaan, wat een weertje! super weer! eindelijk weer de zon in m'n leven, luv it ;-)
woensdag dan de gentse feesten onveilig gemaakt.. super-FuN! was ni overdreven veel volk maar toch genoeg en de zon scheen dus super! Beetje vertoefd in 'mijn bedde' in Klein Turkije (it sounds funny, I know!) Dikke thx aan Liesie en Jenni ;-)

Vandaag superhard genoten van de zon.. wow, echt, zààààlig.. Vanmorgen boekje gelezen in de zon... Resultaat : superrode schouders, kreeft eve is in the house ;-)
Boekje heet De chirurg van Tess Gerritsen, toch wel een dikke 8 waard van mij! Ik ben een thriller fanaat, 't valt op ;-)
Daarna bezoekje gebracht aan Maya met haar nieuwe huisje en haar nieuwe chihuahua, superschattiiiiig (zowel het huis als de hond ;-)) ook fijne namiddag gehad want de zon was alweer van de partij ('k ben er weeral ferm gewend aan)

Ik heb me vanavond sterk gehouden om thuis te blijven, want ik heb NEEN gezegd tegen iemand die vroeg om mee te gaan drinken, m'n ma vond da een verstandige keuze want ze vond dak te weinig thuis was en ze was lonely.. compliment se!
Nu is't wachten tot zondagavond om stapje in de wereld te zetten want Diedjies staat dan op't programma! Maar eerst centjes verdienen en dan uitgeven ;-)

Ariiiiiiiiiba @ Saint-Tropez ;-)

sunshiiiiine! -x-

Geen opmerkingen: