donderdag 5 juli 2007


I am so... happy!



De dagen lijken zich te herhalen he, elke dag dat glimlachje op mn lippen, de zonnestraaltjes die glinsteren in m'n ogen.. Does life get any better than this?


Ik ben officieel de happy girl in West-Vlaanderen en omstreken!
Vanmorgen moest ik op gesprekje in de kledingwinkel en *YES* got the job! Dat wordt weer zalig om ganse dagen door zoveel kleren te lopen.. Oléé!

Voor de rest lukt de theorie van het rijbewijs ook wel goed.. Ik hoop echt echt echhhttt dat het morgen mag lukken en dat ik slaag.. Want ik heb er toch al serieus véél tijd in gestoken ze!

Nu nog een beetje oefeningetjes maken en dan vanavond een squashke placeren met Wendy! Denk da'k ga verliezen want heb serieuze pijn aan mn knieën, uit voorzorg mss vragen of we niet gewoon vrij gaan spelen ;-) zo bespaar ik mezelf een serieuuuuze afgang :-) *grinnik*

Mensen, als je wat positieve vibes nodig hebt, kom ze maar halen, mn voorraad is belange nog niet op!

Yiiihaa!

*mwa*

Geen opmerkingen: