zaterdag 7 juli 2007

7 - 7 - 7 (my lucky numbers must be my lucky day! again ;-))


Yes! I'm still happy! Hihi.. Het blijft maar duren, zou dat ook een (positieve) ziekte zijn? Aanhoudend lachen en blij zijn en gelukkig voelen en...!

Gisteren dus mijn theoretisch examen gaan doen voor het rijbewijs en je kan al raden.. Als ik nog steeds happy ben, dan was ik er wel door zéker, en nog het fijnste vanal, ik had 0 fouten! Zéro erreurs! Formidable!!! Ik kon bijna traantje laten van contentement!
Net zoals met de laatste examens van ortho wordt mijn streven beloond. *trotse strever*

Daarna ben ik dan vlug naar huis gehold om het kadootje voor Deb in te pakken want 's avonds was het haar feesje! Nog wat geholpen met de zaal klaar te zetten, ons rot gelachen met die vervééélende slingers die niet wilden blijven hangen *mihihi*
Voor de rest van de avond ben ik ACHTER de toog (niet voor) blijven plakken en heb ik mij in't zweet gewerkt, wat ook wel héél erg leuk was!

Vandaag mij terug in't "zweet" werken al babysittend ;-) Enfin, lang geleden dus ga er nog es van genieten!

En dan morgen naar de zéé olé olé en eerst naar volksfeesten @ Sleine.. Joepiejeej!

Adios amigos!

*mwaaa*

Geen opmerkingen: