zondag 22 juli 2007

Opgepast ! Werken !


Vanaf morgen is het opgepast, wan begeeft deze meid zich richting het werk! Ik moet werken in een kledingwinkel dus alle shoppende zielen zijn gewaarschuwd.. Ik zal jullie bijstaan in jullie zoektocht in de klerenmassa! ;)

Enfin, genoeg geleuterd.. Op naar de serieuze zaken des levens..

Vanavond waarschijnlijk diedjies, maar begin wat te twijfelen.. Voel mij beetje mottig en niet 100% op mn gemak dus..Kan zijn dat het toch een avondje thuis wordt. Ook al heb ik erontzettend veel zin in..

Nog 34 daagjes en this girlie en sara vertrekken richting Alanya (Turkije). Ik heb er al massa's zin in maar het is nog even geduldig wezen.. Maar voor we het weten zitten we aan de Turkse Riviera een cocktail te slurpen mjammie!

Vandaag nog genieten van een mooie Pyreneetjes rit en hopen dat Vino de gele trui krijgt aant einde van den tour.. Ik gun het hem van hartje!

Vino vino vino! (en neen, hierbij verwijs ik niet naar wijn of enige andere alcoholische duivelnissen! ;))

Tot een volgende, lieve mensen! -x-

Geen opmerkingen: