dinsdag 10 juli 2007

Sun, flower, leaves, color... everywhere.. yellow!


Mijn dag kleurde ... GEEL !

Want het was TOUR-dag in Waregem.. Olé ola, superweertje! Ik stond op de Lutosa-parking, een gezellig klein parkingske, waar weinig autootjes heen kwamen gereden, dus ni veel gewerkt maar wel centjes verdiend.. Ik klaag niet ;-)

Naar 't schijnt was er wel véél volk in 't stad maar 'k ben er maar tegen 13u gepasseerd en toen liep er nog serieus wat volk maar toen waren de knappebeencoureurkes al lang weg! Dus party goes on!

En morgen ne keer uitslapen, want vanmorgen liep mijne wekker af om 4u45 en ik kan u zeggen, dat is verdoeme vroeg zenne! *geeuw*
En dan nog wat administratieve taakjes in orde brengen, hiphoi! En beginnen met sollicitatiebriefjes schrijven, let the par-T begin!

Als mn financiën het toelaten ga ik zondag een stapje in de wereld zetten, Diedjies staat op 't menu.. Acapulco thema!
Laat ons hopen da'k wat volk geronseld krijg, want 'k heb zin in een feesje!

Joepiiie! Life goes... good ! *coole blik*

Geen opmerkingen: