maandag 9 juli 2007

vamos a la playa!

Afgelopen nacht een stapje gezet in de wereld.. De zee-wereld! Jenn en ik zijn naar zee geweest. Eerst stonden de Sleinse feesten op de agenda met Sara en daarna trokken Jenn en ik met de trein richting Oostende om van daaruit met het trampje naar onze camping te Middelkerke te hobbelen!
We hebben een prachtige zonsondergang meegemaakt.. *mmm* mooi !

En het was cocktailsweer dus wat zijnwe gaan doen.. een cocktailtje drinken in den TamTam, de beste cocktailbar EVER!
Ik dronk er een "La Nana" een cocktail met rum en cointreau in een ananananasje gegoten, mjam! en daarna een "Tropical" en das rum met lychee, mjammie nog meer! Daarna was't gedaan want de lichten waren al uit bij mij.. 'k Ben't nu eenmaal nimeer gewend van te drinken ;) Daarna zijn we naar de nachtwinkel om een 2l-fles water gegaan kwestie van al die vieze alcohol door te spoelen *hihi*

Vandaag opgestaan met massa's buikpijn.. Dankzij die lekkere nachos met 3 njammie sausjes gisteren.. Dankuwel ! Nacho stupido!
Maar.. Dat hield het plezier niet tegen.. Middelkerke laaide geel vanmorgen, Gent ook, we zijn zowat door alle Tour-steden gereden vandaag.. Zelfs Deinze hebben we doorkruist en morgen mag dees madam werken op een parking van den Tour.. Dus ik ben volop in een Tour-mood!

Yellow, here I come! En voor Boontje ist Green e.. :-)

Woepsie! I luv it!

2 opmerkingen:

° Huppelmuisje ° zei

dat zal wel zijn dat oostende, middelkerke zalig zijn ... :o)
je niet teveel laten afleiden door al die mooie beentjes van de renners hé .. :o) !!

Eveline zei

idd, middelkerke is toch mn favobadstad.. gewoon omdat den TamTam er is.. en gewoon omdat ik er vaak vertoef ;o)

en prrr.. de bientjes ! MJAMMIE :-D