zondag 23 september 2007

Left, right, straight to the end.. Down and up..


We weten waar we heen willen.. Onze ogen leiden ons, we kijken, observeren, volgen..
De illusie dat we de richting bepalen, de wegwijzer zijn in ons eigen bestaan, wordt doorprikt wanneer ik zonder nadenken nog steeds de route vervolledig..

Ik durf wel zeggen hoe ik me voel en welke weg ik absoluut wil gaan, welke paden ik wil betreden, welke mensen ik wil volgen.. Maar soms..
Op dat ene moment..

Dan..

Dan draait het helemaal anders uit.. Dan is die weg, die bocht, niet meer zoals hij geweest is, alles is anders, compleet weg, het verleden is niet langer.. We tasten, zoeken af, maar.. Alles blijft verdwenen, opgeslorpt door de gedachten die de weg hoopten te vervolledigen..

Soms ben ik verloren.. Zoals nu, zoals vandaag, zoals soms op andere momenten..
Soms weet zelfs ik het niet meer.. Dan hoop ik mensen te kunnen volgen, wegen te blijven bewandelen, maar alles verandert in één roes.. Een waas van gedachten, gevoelens en dan moet ik blijven staan..

Stop!

---

Voor zover mijn vloeistof die nog in mn pen zat..
Het werkt wel verlichtend hoor, deze schrijftherapie.. Wie weet is dat geen job voor mij, een schrijftherapeute.. Joy!

Allright.. Tot zover mijn intermezzo.. Ik weet nu even niet meer wat zeggen..

Tot één dezer !

Adios amigos!

2 opmerkingen:

° Huppelmuisje ° zei

Dag meissy,

Wel ja je hebt gelijk, het blijft wat stil op dat blogje van mij maar dat heeft zo zijn redenen. Ten eerste vind ik het serieus KAK dat ik nog geen werk heb gevonden en ten tweede m'n oma is opgenomen sinds begin dees maand in de kliniek. Dus ja, veel te veel gedoe om ook nog mijn blogje uptodate te houden. Maar kga m'n best doen, omdat gij t'zijt ... hihi

Dikke sjoen nog enne lukt het solliciteren bij jou wa ?

Sjoen xxx Britney

SophieL zei

Je schrijft echt mooi .. lees het met plezier ..!! moet hier vaker komen piepen

Thanks voor de post !