woensdag 12 september 2007

I found my space..

That's how I feel..

Schrijven is voor mij toch een beetje herleven.. Herbeleven, heralles-en.. Het is niet normaal hoe ik me voel wanneer ik die pen.. (In deze moderne tijden, mn vingers over het klavier laat ratelen).

Allright, bij deze een voorsmaakje van mn hersenspinsels opnieuw... ben van plan om er hier meer te posten.. Feels good!

golvend. strelend de gezichten van de tijd

een zachte lippenstreel, een vingertop die glijdend langs je gezicht een troostend gebaar tekent op je wang..

en ergens is de troost niet langer nodig..

ergens staat de rots, torenhoog boven alle gebouwen prijkend, trots is de rots die over alles heen kan zien en kijken en genietend van de zonnestralen die hun licht laten verdwijnen op haar ruwe bolster..

lief... zacht en toch niet helemaal dat wat je denkt..

prikkels.. draden omwonden.. beklemmend die touwen.. die mijn adem doen stokken, die mijn handen knevelen.. vrijheid zoekend, happend, tastend..

wegkwijnend onder de schaduwen van de wereld.. verdwijnend..

ik wil terug..


-x-

1 opmerking:

Mzungu zei

Zeker meer van dit moois neerpennen!