donderdag 20 september 2007

nothing compares 2... the same


Twee maakt meer dan vijf, twee is niet zomaar één en één.. Het is een verbintenis, twee kronkelende draden rond elkaar, in elkaar, door elkaar.. Verbonden voor eeuwig, vertrouwend voor het leven..

Dood, afgehakt en kapot.. Geen twee kronkels.. Twee leeggelopen slierten, zonde van de tijd..
Alleen, starend naar de herinneringen die voorbij razen als een film afgespeeld in mijn hoofd..

Mijn handen reikhalzen naar de eeuwige tweeheid..
Niemand die nog omkijkt, die voelt, die beseft..

Het is weg..

-

Wat een prestatie.. *ahum*
En nu even over MIJN leven he!
Gisteren op gesprek moeten gaan in een middelbare school om de taak als leerlingbegeleidster op mij te nemen.. Ze gingen mij gisteren nog terugbellen, geen telefoon gehad dus ik vermoed dat het negatief is.. Jammer maar hélaas! Ik ben niet iemand die bij de pakken gaat zitten dus als ik het ene niet heb, redeneer ik dat er een beter op mij wacht.. *positive thinking* that's my name!

Wat nog.. Het toneel neemt een goeie vaart, ik geniet er wel van in feite, soms ben ik nog een beetje nerveus en soms ook niet.. Het begint te vlotten en tja, wat kan je dan meer doen dan je ganse lijf in de strijd gooien (letterlijk en figuurlijk in dit toneelstuk).

Morgen mag ik alweer op gesprek voor vrijwilligerswerk bij Auxilia, dat is leerlingbegeleiding maar dan als vrijwilliger, kijk ik ook wel ferm naar uit!
Maar eerst! Deze namiddag naar de kapster, om mn haartjes te laten knippen.. 'k Moet nu wel toegeven dat ik (als vrouw zijnde) daar ook wel héél erg naar uit kijk ;-) wat voor pluimvee laten ze nu weer los deze namiddag.. *kuch*

Je ziet, Eveline zit weer boordevol energie he ;-)

Allright mensen.. 't Zal tot een volgende zijn.. Enjoy your stay!


Geen opmerkingen: