woensdag 14 november 2007

love... I... t...ch...o


sinds afgelopen zaterdag weergalmen er weer serieuze pounding techno-beats door mijn computerkoptelefoon.. waarom is dat? Wel afgelopen zaterdag was het I Smiley techno.. en de sfeer die je daar opsnuift enkel en alleen maar door een beetje beats is onvoorstelbaar..

Voor de mensen die het niet graag horen en die er echt van walgen.. wel, ergens begrijp ik jullie wel.. het moet je echt 'raken' die muziek.. als ik die muziek hoor en de mensen hun reactie zie, ga ik zonder nadenken meezweven op de muziek.. waar dat vandaan komt? geen idee, het overvalt me gewoon Smiley

voor de rest ben'k net klaar met een studeerblok van 2 uur omdat ik zaterdag een examen heb voor een sollicitatie.. wat een werkzoekende lijden kan.. nu dacht ik EINDELIJk van dat blokken af te zijn.. was ik éven mis.. nou nou!

voor de rest ben'k ondertussen bezig met een interimke in een drukkerij, wel leuk werkje, beetje schriftjes in enveloppes steken en nieuwe mensen leren kennen.. totally my thing Smiley

allright.. nu ga ik mij nog even laten meeslepen op de pounding beats Smiley en dan trek ik weldra richting zzzz-stal omdat het morgen toch weer (vroeg) werkendag is Smiley

Geen opmerkingen: