zaterdag 5 april 2008

April fools...


Als ik aan april denk.. Denk ik aan..





DIT, een gele bloem.. April makes me yellow-minded!
Ik heb ook wel zin in april.. Want april heeft heel wat in petto voor ons.. Vanaf midden april (en geef toe, zo ver is dat niet meer van ons bed) begint het weer te beteren.. Géén 30°-scenario's als vorig jaar maar laat ons dat toch voor de zomer houden hé..

Het was wel een helse april-week.. Ze begon al op 1 april.. Ai ai! Op het werk moest ik gesprekken observeren, dat is natuurlijk wel héél leerrijk enzo, maar dat is evenzeer énorm vermoeiend.. Het vat van informatie blijft vullen en vullen.. Soms zou je dat es op *hold* moeten kunnen zetten!

Nu woensdag en donderdag waren dan een stuk rustiger.. Vrijdag daarentegen is de hel losgeborsten boven Brussel.. Een drukte van jewelste en aangezien ik nog een groen-bankbediendeke ben, moet ik natuurlijk véél raad vragen aan mn collega's, wat niet enkel de klanten frustreert (aangezien het zo lang duurt) maar ook mij omdat ik gewoon door wil doen.. Allright, ik ben de dag dan toch doorgekomen dus.. Ik hoef niet te klagen he! Zo weet ik meteen wat een drukke dag op het werk betekent.. No more yellow flowers ja!

Gisterenavond ben ik dan met een vermoeid gat richting Tielt gereden (eerst ben'k Jenn gaan oppikken of course) en zijn we naar de surprise party van Kristof (oudezak30) gegaan.. Dat is héél goed geweest, leuke mensen, leuke muziek, leuke culturen *ahum*, de antwerpenaren kunnen duidelijk nog VEEL leren van ons west-vlamingen..

Vanavond gaan we pongping zien bij Steven.. En dan daarna wordt het gewoon relaxen in de zetel.. Tenzij het echt laat wordt natuurlijk maar dat denk'k niet..
Morgen ook chill.. *mmm*

Ciao!

1 opmerking:

Anoniem zei

en... het aller belangrijkste moet nog komen in april!!!!

wwaaannttt... ik verjaar in april!! Dus begin maar al een mooie cadeau voor mij te zoeken.

Fré