maandag 7 april 2008

EUREKA!


Een YEAH-gevoel overvalt mij..

What can I say? I feel happy!

Wat zorgt daar dan voor? Wel.. De leuke avonturen die mij te wachten staan..

Eerst en vooral kreeg Lies het schitterend idee om met die Flairbonnen een avondje te gaan logeren ergens.. Zo gezegd zo gedaan, ik begon rond te bellen (maar dat mocht niet, ik moest mailen) en we hadden beet.. Houffalize is de winnaar geworden! We gaan van 's zaterdagsmorgens richting de Ardennekes rijden om daar de dag van ons leven te beleven *kuch* en dan trekken we de zondagnamiddag-avond terug naar het keurige West-Vlaanderen.. Met een beetje geluk is het die avond Birthdaysparty @ Diedjies en kunnen we daar het einde van ons weekend vieren want.. Dan ist mijn BD-party!
Indien het op een andere zondag valt.. Dan is dat een reden te meer om dan nog es een feestje te bouwen natuurlijk ;-)

Naast dit avontuur heb ik ook in september een reisje naar Turkije gepland met Sara en Kim.. FUNNN! Dat wordt de verderzetting van vorig jaar natuurlijk.. Alle gekheid op een stokje, of was dat nu op een banaantje? :-D

Daar nog eens naast.. Daar komt misschien nog eens een tripje naar één of andere leuke stad met Fien.. Maar daar moeten we nog es over praten! We lijken het allemaal een beetje te vergeten.. Allright.. Komend weekend belooft alleszins al fijn te zijn, avondje stappen in Gent en dag erna shoppen in Gent.. What do I want more? ;-)

En dan komt er nog eens bij.. Dat ik vandaag een PDA/GPS besteld heb.. En ja.. Eens ik een nieuw speeltje in m'n handen krijg.. Mjammie :-D

ciao

Geen opmerkingen: