dinsdag 22 april 2008

Around the world...

Letterlijk en figuurlijk.. Tripjes all around me!


Primo : Parijs !
Dankzij Flair ga ik één nachtje (van 17 op 18 mei) overnachten in het mooie Parijs.. Samen met La Mama, 1. omdat ze mij beloofd had van es samen een citytripke te doen, 2. omdat ze nog nooit naar Parijs is geweest..
Ik heb er wel zin in, dan kan'k es vergelijken tussen Parijs en Rome.. Twee jaar geleden was het Londen met la familia en nu dus Parijs.. Horizonten verkennen natuurlijk! 't Zal er gauw zijn!

Secundo : Houffalize (la belgique!)
We blijven in Belgie, we = Lies, Liselore, Jenn and me! Opnieuw dankzij Flair die ons weer maar 30 euro p.p. doet betalen! Thankyou!
Dat wordt leuk want da gaat door op 7-8 juni en dan ist bijna festijn voor mij en dan ga ik mij eens goed laten gaan sie ;-) We gaan ook kayakken dus dat wordt gewoon de max natuurlijk! Maar ik val in herhaling ;-) ben gewoon een héél klein beetje véél euforisch!

Derdo ;-) : Turkije !
Met Sara en Kim dus.. Midden september richting de mooie warme zon :-D

En dan vierdo mss naar Praag! Dus.. Happy Joy Joy!

Voor de rest geniet'k nog steeds van't leven he.. Dat het maar gauw vrijdag is, ik heb nog nooit gekart dus wil da wel es uittesten ;-)

Ciaoooooooo!

Geen opmerkingen: