zondag 20 april 2008

Very bloody sunday!

De energie is een beetje -op- op alles is op!

Morgen maandag, dat betekent dat ik héél véél energie nodig zal hebben om de dag te overleven.. Wat ik nu net ontbreek is energie -NRGY-
Ah.. De nachtrust brengt raad (en energie).

Waar heb ik die energie verloren? Bij de zee natuurlijk, de zeelucht maakt moe, en de korte nacht wrsch ook!
Het begon vrijdagavond, toneelavond, we zijn gaan kijken in Vichte naar een toneelstuk "8 vrouwen" mooi geacteerd en eens leuk om allemaal (en enkel) vrouwen te zien spelen.. 't Is eens iets anders é!

Dan vlugvlug bedje in om zaterdag *ruuush* bed uit, zonnebank, doesj, omkleden, hup auto in, hup auto uit, hup shopping in, hup shopping uit, hop auto in, hop richting zee! Leve een GPS.. Die brengt me overal! Westende, voor het feestje van Fien en Fred!
Fijnfijn!

Nu ben ik dus wel moe.. Beetje futloos, beetje ambetant, beetje geîrriteerd, beetje langetenerig.. Beetje vanalles negatiefs ;-)

Enfin, ik denk dan aan volgend weekend en de moeheid overvalt me nog meer! Vrijdagavond wordt het kart-avond met de collega's opt werk en dan zaterdagavond is het een feestje voor Liesie's verjaardagske! Enfin dat de zaterdagavond is dus wel héél erg leuk!

Allright, ik ben in feite wel héél erg inspiratieloos en doodop dus.. Adios cruel cruel world..

CRUEL ja!

Geen opmerkingen: