donderdag 1 mei 2008

Starting from zero..

Het is vandaag 1 mei.. Een nieuwe maand, een nieuw begin.. Een nieuw emo-moment overmeestert mij!

Neen, in feite niet.. Maar het is weer al een weekje geleden dat ik hier iets neerpende en.. Ik miste het wel!

Wat is er sinds 22 april allemaal voorgevallen? Wel.. Werk, werk en werk.. En daartussen nog eens een BLOK-weekend.. Ja dat wat je op de school moet doen, dat doe ik op het werk.. Ik was gefrustreerd maar ben blij dat de grootste pak achter de rug is!

Allright.. Dan begon de korte week op maandag.. Dan werd het dinsdag, dan was het opeens woensdag, en dan viel de avond en mocht ik richting Kuurne trekken voor een Diedjies-avondje.. Dat is behoorlijk heel goed meegevallen! Thankyou everyone!

Allright, wat staat er mij nog te wachten? Sinds 18u vanavond ben ik alleen thuis.. Dat is super de super leuk! Natuurlijk.. Ik doe wat ik wil, eet wat ik wil.. Haha!
Enfin morgen trek ik richting zonnebank en daarna vrijwilligerswerken, dat ik daar nog eindelijk eens de tijd voor vind, yes, ik heb er wel zin in!

Daarna is het avond en dan zie ik nog waarheen ik trek.. Thuis of Etcetera.. It is all about making choices in life!
We zien wel.. Het wordt alleszins leuk want ik ben alleen thuis ;) dan kan het niet stuk gaan he!

Zondagavond wordt Diedjies-avond.. Voor herhaling en nog meer herhaling.. Ik vind het superfijn.. En shoppen dat past ook nog ergens tussen.. Viva Visa ;-)

Het wordt genieten van't weekend.. Op naar mn tripje Parijs.. en al de rest van de wereld die ik nog tegemoet moet gaan..

Toch stel ik me nog enkele vragen.. Maar ik ben geduldig, always been.. Ik wil wat vaart maar.. Toch.. I will be patient!

-x-

Geen opmerkingen: