maandag 26 mei 2008

Draaikolkende gedachten!

Yeah..

Weekend is weeral voorbij, zelfs de maandag is reeds vergaan tot as en stof.. Wat rest me nog dan de gewone dagen des dagen, het gewone leven des levens.. Het eeuwige geduld die mij oproept om geduldig te zijn tot het vrijdagavond is.. Niet zozeer omdat de werkweek dan voorbij is.. Gewoon omdat er weer leuke dingen staan te gebeuren!

Ik was daarnet nog even aan't bladeren door m'n blog, doorheen de examenstress die ik vorig jaar dit tijdstip nog volop beleefde.. Het lijkt momenteel enkel nog maar een nachtmerrie die nooit tot m'n leven behoorde.. Maar ik heb het allemaal beleefd en ik heb het ervaren, de stress, de druk, de frustratie.. Nog niet zo lang geleden herbeleefde ik dit gevoel lichtjes.. Momenteel zit ik opnieuw in een 'blok' periode en zal ik opnieuw dit gevoel ervaren..

't Is vreemd als je dit allemaal herleest.

Het dieet is reeds hoofdzakelijk achter mij gelaten, alhoewel ik vanaf vandaag in feite terug wat meer ben beginnen opletten, aangezien het wel een beetje noodzakelijk is ;-)

Daarnaast ben ik nog steeds "happy" single.. De ene dag al gelukkiger dan de andere he, je kent dat wel..
De ene mens trekt dat zich al meer aan dan de andere natuurlijk maarja!

Stress ervaar ik ook soms nog.. Voor andere zaken dan, welja stress kan je het niet meteen noemen.. Het is zo een beetje gezonde zenuwen voor 't werk.. Maarja dat gaat ook wel weer over natuurlijk!

Allright, I will get there.. ;-) See you if you get there!

I'll see you when you get there.. *tadada*

1 opmerking:

Anoniem zei

Herrlich, jetzt endlich habe ich das Problem ganz kapiert :-)