dinsdag 20 mei 2008

Home & Away


En néén dit is geen eerbetoon aan mijn favoriete ;-) tv-programma.. Dit is eerder naar een verwijzing van mijn weekend.. Het thuis blijven en het weg zijn van huis..

Ik zeg vaarwel aan Parijs waar ik dit weekend dankzij flair vertoefd heb.. Dank u oh heerlijk magazine!

Het was super.. De foto's zijn te bezichtigen op m'n picasaweb.google.com/iveevi
Geniet en genot! Overal en altijd! 't Was weer super danku !

En dan maandag had ik een dagje verlof dus heb ik niet veel ondernomen.. welja toch wel veel.. Getracht en geprobeerd van mensen te pakken te krijgen die mij richting Leuven zouden brengen op dinsdag.. Want dankzij het gestaak bij de NMBS, geraakte ik er niet op normale manier.. Ook niet op abnormale manier dus..

Dus het weekend was in evenwicht.. Zaterdag en zondag was ik AWAY.. Maandag en dinsdag was ik HOME.. Niet helemaal zoals het zou moeten zijn maarja.. Een mens die klaagt wanneer hij een dagje thuis is, is geen verlof waard.. Dus ik klaag niet..

Danku dat je morgen niet meer staakt ,want ik zou toch wel héél erg graag naar Leuven gaan.. Dat ik de opleiding kan volgen.. En ze niet bij een onbekende groep moet meevolgen, 't zou helemaal zo leuk niet zijn!

Thx! Ciao!

Geen opmerkingen: