dinsdag 13 mei 2008

Sfeer..

Ik keer even in de tijd terug.. Maandag : 14u afspraak in de Gavers te Harelbeke.. Beetje zonnen, beetje pootje baden, beetje tetteren.. It was N-I-C-E!

Nu al goed en wel.. Afsluiten met een ijsje op zo'n warme dag kon er natuurlijk ni aan ontbreken.. Thank God for the Weekend ;-)




Boze Lies en Happy Eveline op zondagavond..
Dit was in Diedjies.. Kwestie van het Diedjies-leven nog eens te herbeleven..
Het is wel heel goed meegevallen! Supernice!





Zaterdag zijn we gaan kijken naar ons Liesie die buikdanste, dat was ook wel fijn en dan 's avonds nog een terrasje gedaan nadat ik mij volgepropt had bij de familie..
Moest u zich ooit afvragen of vliegende kakkerlakken bestaan, dan kan ik u verzekeren.. Ik heb ze zien vliegen en ieuuuuuwwwwwww yak yak brrrr! 't Is vies!
Maar toch bedankt aan meneer de ober die met zijn helden-voeten het beest tot as heeft doen vergaan.. *krak* daar ging de kakkerlak!



Nu is het aftellen tot komend weekend want dan.. wat staat er op't menu..
Ik denk aan een woord.. Thalys, ik denk aan nog een woord.. PARIJS!!!!
Ik ga met ons mamaatje even naar Parijs over en weer ;-) En ons mama is gebrand om het Louvre te bezoeken en ik ben happy! Ja het wordt superfijn..
Kijk maar vol spanning uit naar de foto's :-D



Ciaooo!

Geen opmerkingen: