vrijdag 9 mei 2008

Intermezzo Entormizze


Yess.. What a summer feeling!

Even geen A-Z'ers.. Even ontspannen, in het zonlicht.. In de warme zonnestralen..

Ik ben gewoon gelukkig! Ja.. Wie had dat kunnen denken.. Haha, de laatste tijd ben ik alleen maar gelukkig dus in feite, de uitzondering bevestigt de regel niet meer.. Het is één en al regel!

Wel.. Het was een boeiende werkweek.. Ik amuseer me elke dag meer en meer op't werk, ik leer meer dingen kennen, eveneens veel meer mensen en dat maakt het heel erg amusant en fijn!

Dit weekend wordt het hopeloos vermoeiend en feesterig maar daar malen we niet om, of althans, daar klaag ik ni om ;-)
Eerst en vooral las ik vanavond een repos in want ik heb het van doen! Hoort dat af, dat mens werkt nog maar een 2-tal maand en madam is al moe.. Hihi, ik moet dan ook elke dag OP en AF naar Brussel he.. En dan lees je in de Metro dat er mensen zijn die bij de VDAB werk weigeren omdat ze dagelijks 2u of méér moeten pendelen.. Hallo! Even aandacht aub..

Ik sta op om 6u. Ik vertrek met mijn kikkermobiel om 6.40 richting station, daar heb ik de trein om 6.57, rond 7.55-8.00 kom ik aan in Brussel, dan huppel (stap) ik richting metro om dan rond 8.05 aan te komen in Sint Katelijne station en na 5 minuutjes sta ik voor de deur van het kantoor.. Dus dat is welgeteld.. (haal rekenmachine even boven) 1.30 héén en..

Ik vertrek om 16.55 aan het kantoor naar de metrohalte, na 5 minuutjes sta ik aan de metro en daarna ben ik na 5 minuten in centraal station.. Om 17.09 heb ik mijn trein richting (rechtstreeks) Waregem.. Daar kom ik rond 18.05 aan.. Dan neem ik de vroemvroem richting thuisbasis en daar kom ik dan met wat chance om 18.20 aan..
Dat is dan toch als ik juist tel 1.25.

Héén en terug is dus samen +/- 3u.. Dat is dus méér dan 2 uur pendelen en u hoort mij klagen? NEEN! Dus mensen, ga aan't werk ;-)

Enfin dit wou ik even kwijt ;-)

Neen, ik ben blij dat ik moe ben en ook eens kan genieten.. Gisteren gaan spinnen en dat was ook ferm vermoeiend!
Morgen wordt het een spetterende dag, eerst ga ik mijn memeetje helpen en haar gangetje kuisen.. Daarna ga ik nog even thuis vertoeven en eten.. Om dan mn vroemvroem in te springen en richting Kortrijk te hobbelen.. Ik denk van nog wat winkeltjes te doen en eens te zien naar nieuwe broekjes (kniebroekjes) en/of rokjes.. We zien wel wat we tegenkomen! Hou die portefeuille in de gaten he meiske ;-)
Daarna mag ik tegen 18u in Ingelmunster staan om met de 'kuisploeg' van ons memeetje te gaan eten.. Njammie! Daar gaat mn dieet terug ;) Hup naar de maan!
Daarna spurt ik naar huis, trek ik vlug iets anders aan en TomTom (ofwel GPS) ik naar Bassevelde om te gaan fuiven in dat boeredorp met ons Sara yea!

Zondag wordt het dan weer wat relaxen en hopelijk genieten van een schitterend zomerweertje en dan 's avonds een heus feest te bouwen @ Diedjies met al mn vriendjes en vriendinnetjes ;-)

Maandag wordt eveneens zon-dag.. Allez ge snapt me wel e!
Insmeren is de boodschap.. Genieten is de dubbele boodschap.. En ergens daartussen moet ik ook de tijd vinden om m'n portfolio door te nemen en te verbeteren..

Dat lukt mij wel!

Adios! -x-

Geen opmerkingen: