zaterdag 3 mei 2008

A tot Z (deel 1)


Mijn leven van A tot I.. Kwestie van eens wat origineel te zijn..

Andersdenkend
Ik ben tot het besef gekomen dat ik vaak andere gedachten erop nahoudt.. Soms komt dat omdat ik gewoon lastig wil doen en discussies wil uitlokken, soms is dat gewoon zo..

Berezacht
Ik kan soms een echte softie zijn, als het op liefde aankomt, ben ik een echt doetje.. Vroeger althans, het is al te lang geleden in feite om te weten of ik reeds veranderd ben!

Carine
Zo heet m'n mama, ook een deeltje van mn leven hé, want was het niet van haar geweest, dan stond ik niet op deze planeet.. Dus alle mensen die mij aanbidden (en dat zijn er héél wat ahum) knielen voor deze vrouw!

Droom
Ik ben iemand die graag slaapt. Waarom slaap ik graag? Wel dan laat ik mijn fantasie op hol slaan en krijg ik de kans om te dromen over allerlei zaken die realistisch gezien nooit zullen uitkomen maar die ik lekker in m'n dromen toch kan beleven en ervan genieten! Want hoe zeer ik het ook wil, presidente van Amerika word ik nooit.. ;-)

Eveline
Mijn naam, en ik ben er (eindelijk!!!) trots op.. Aantal jaar geleden vond ik het geen moeie naam en zocht ik allerlei synoniempjes op waar ik me toch mee kon verzoenen.. Het zal wel een puberfase geweest zijn want nu ben ik er behoorlijk trots op .. En ik vind hem zéker en vast mooi!

Familie
Dat is heilig voor mij, niet het TV-programma maar MIJN familie. Mijn ouders en mijn broertje. Mn broer die een serieus achterkomerke is, is mn oogappeltje, allez oogAPPEL in feite, hij wordt al bijna groter dan mij dus ik moet gaan opletten!

Grapjas
Ik hou van humor, dan denk ik niet aan een komedie op tv alhoewel dat ook soms kan smaken maar veeleer de humor onder vrienden, de grapjes die we maken, de pret die we beleven..

Home and away
Ok, dit is WEL een TV-programma, het is elke weekavond op tv rond 18u op 2BE. Ik maak hier geen reclame, of toch wel een beetje.. Enkel omdat het een programma is die ruimte laat om mee te fantaseren, om mee bezorgd te zijn om de personen die meespelen.. Het is gewoon een tienerdrama op zich en ik hou daar wel eens van, 300% ontspanning!

Ijscreme
Het water komt me alweer in de mond als ik er aan denk, bij onze creme-kar vraag ik altijd een top met een bruine bol en een mokka bol.. Dat zijn mn favo-smaken, the browner the better, dus je ziet, ik ben een echte chocolademuil.. vanille kan er ook nog door (maar dit enkel als redmiddel wanneer er géén chocolade meer ter beschikking is!)


1 opmerking:

Kim zei

Vergeet niet als ge aan de K zit van er Kim te zetten é. :-)