zaterdag 26 juli 2008

Plons plets, straal straal..


't Wordt vandaag een afwisseling tussen pletsen en schijnen.. En hopelijk méér geschijn alleszins!

Gisterenavond GF'ke gedaan.. Héél lekker gegeten.. Héél goed geamuseerd, tot zo het moment dat we ons tafeltje verlieten, dan begon mijn maag al wat ambetant te doen.. We gingen toen naar een optredentje van de broers van een collega van mij en amai.. Het was een héél schoon optreden, tot de warmte mij overviel en wrsch mijn maag die nog steeds heel vervelend deed.. Dus ik kreeg weer het gevoel dat ik van mijne sis ging draaien, wijze beslissing dat ik op dat moment vlug even buiten ging.. Naar een iets frissere lucht.. Dan samen met mijn vriendjes richting de tram gegaan, tram op *tuutuut* en richting huisje.. Direct m'n bedje in en kan zeggen dat mij dat toch FERM deugd gedaan heeft, want 'k was echt ni goe!

Nu ik ben wel tevree dat het weekend is, het is even rustig uitblazen en vandaag dus BBQ!! Feestje! Natuurlijk ist ni leuk dat het weer er niet naar is.. Zon, regen, regen, regen, regen, zon.. regen regen.. Zo zijn de verhoudingen wat :-(

Ik ben wel blij want mijn evaluatie op't werk was toppie! I can STAY!

Ready, set, GOOOOOOOO!

Meer nieuws over de spetterende BBQ, later this weekend ;-)

Geen opmerkingen: